۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۵

مهدی تاج مطرح کرد:

لغو اردوی تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد/ اولویت تیم ملی است

لغو اردوی تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد/ اولویت تیم ملی است

سرپرست سازمان لیگ با تاکید بر اینکه می‌توانیم لیگ و جام حذفی را تا 20 فروردین به پایان برسانیم گفت: اولویت ما تیم ملی ایران و لیگ با اقتدار است اما همانطور که گفتم لغو اردوهای تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد و به عوامل دیگری وابسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مورد برنامه‌های تیم ملی و سازمان لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماحصل جلساتی که در مورد نحوه لیگ برتر، جام حذفی و اردوهای تیم ملی داشتیم، مقرر شد سه کار را انجام دهیم. در ابتدا قرار شد دوشنبه هفته آینده و به دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال، از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری دعوت کنیم تا جلسه مشترکی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: دوم اینکه من روز دوشنبه عازم مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی می‌شوم و نشستی را با کشورهای غرب آسیا که مشترکات زیادی از لحاظ برنامه مسابقات با آنها داریم، پیش از نشست کمیته مسابقات برگزار خواهیم کرد.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی را در مورد تقویم رقابتهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح می‌کنیم که سه‌شنبه و پس از جمع بندی، آن را به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیاارائه خواهیم کرد. این پیشنهادات شامل این است که به علت برگزاری رقابتهای جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام ملتهای آسیا و لیگ‌های داخلی کشورها در امسال، پیشنهاد می‌کنیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به بعد از جام جهانی موکول شود.

وی یادآور شد: البته با توجه به اینکه همین شرایط برای کشورهای ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا هم وجود دارد، امیدوارم در این زمینه به تفاهم برسند. همچنین به علت اینکه درگیر جام جهانی هستند، با این پیشنهاد موافقت کنند و یا اینکه جام باشگاه‌ها از مهرماه شروع شود.

مهدی تاج با اشاره به تشکیل یک کارگروه تاکید کرد: اقدام سوم این است که قرار شد کارگروهی متشکل از علی کاظمی، غلامرضا بهروان و همه دست اندرکاران برنامه‌ریزی رقابتها، تشکیل شود که همه نظرات کارشناسان امر در آن جمع بندی و تصمیم گیری‌هایی انجام شود که درباره برگزاری رقابتها و برای اجرای قوانین، چه معیارهایی را باید مد نظر قرار بدهیم.

وی اضافه کرد: در نهایت خروجی این سه اقدام تشکیل کارگروه مشترک، پیشنهادات به کشورهای حاضر در جام جهانی و نشست مدیران عامل با کی‌روش به هیات رئیسه سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ارائه تا تصمیم گیری نهایی در مورد آن اخذ شود.

سرپرست سازمان لیگ همچنین یادآور شد: بارها گفته‌ایم می‌توانیم لیگ برتر و جام حذفی تا قبل از 20 فروردین به پایان برسانیم و پس از آن بازیکنان برای برگزاری اردوهای تیم ملی در داخل و خارج از کشور، در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

وی همچنین به موضوع مهمی هم اشاره کرد: همانطورکه قبلا هم گفته بودم، لغو اردوهای تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد و به عوامل دیگری وابسته است.

تاج در پایان گفت: برنده و بازنده‌ای در این ماجرا وجود ندارد و فوتبال ملی نباید در این برهه ضرر کند و باید از همه نظرات استفاده کرد تا بهترین تصمیم گرفته شود. اما تنها چیزی که باز نمی‌گردد زمان است. همانطور بارها اشاره کرده‌ام، اولویت ما تیم ملی کشورمان و لیگ با اقتدار است.

کد خبر 2126562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha